paintball warriors forum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

warriors forum


4 plaatsers

    Gaarne in team bravo te kijken, team bravo :P

    lex
    lex
    Newbie
    Newbie


    Aantal berichten : 136
    Join date : 24-05-09
    Leeftijd : 34
    Woonplaats : Hoksebargn

    Gaarne in team bravo te kijken, team bravo :P Empty Gaarne in team bravo te kijken, team bravo :P

    Bericht  lex wo okt 07, 2009 6:01 am

    Ik en kevin, ja kevin jij ook! vinden dat er wat meer besproken moet worden binnen ons teampje Razz ik post vanaaf ff wat dingen die ik met kevin heb besproken SO KEEP YOUR EYES OPEN!

    vriendelijke groentes,

    Lex
    Robert
    Robert
    Newbie
    Newbie


    Aantal berichten : 52
    Join date : 18-05-09
    Leeftijd : 39
    Woonplaats : Rijssen

    Gaarne in team bravo te kijken, team bravo :P Empty Re: Gaarne in team bravo te kijken, team bravo :P

    Bericht  Robert wo okt 07, 2009 6:27 am

    en ik vind dat de scheiding op het forum een beetje jammer (Bravo en whisky) is en dat er wel een forum moet komen waar alleen leden op kunnen komen Razz. We zijn tenslotte wel 1 team en het is niet zo dat we geheime informatie voor elkaar moeten hebbe :S
    lex
    lex
    Newbie
    Newbie


    Aantal berichten : 136
    Join date : 24-05-09
    Leeftijd : 34
    Woonplaats : Hoksebargn

    Gaarne in team bravo te kijken, team bravo :P Empty Re: Gaarne in team bravo te kijken, team bravo :P

    Bericht  lex wo okt 07, 2009 6:29 am

    Robert schreef:en ik vind dat de scheiding op het forum een beetje jammer (Bravo en whisky) is en dat er wel een forum moet komen waar alleen leden op kunnen komen Razz. We zijn tenslotte wel 1 team en het is niet zo dat we geheime informatie voor elkaar moeten hebbe :S
    mee eens, maar dat is nou eenmaal de status quo
    kneusteun
    kneusteun
    moderator
    moderator


    Aantal berichten : 170
    Join date : 17-05-09
    Leeftijd : 38
    Woonplaats : Enschede

    Gaarne in team bravo te kijken, team bravo :P Empty Re: Gaarne in team bravo te kijken, team bravo :P

    Bericht  kneusteun wo okt 07, 2009 8:33 am

    Gewoon ff een topic aanmaken voor team only, dus alleen de spelers van paintballwarriors toegang geven.
    Dus ja ben dr wel mee eensch,

    Bravo whiskey topic's zijn voornamelijk gescheiden om de tactieken niet voor de trainingen te laten doorschemeren.
    Zoals de kleur codes en andere communicatie.
    lex
    lex
    Newbie
    Newbie


    Aantal berichten : 136
    Join date : 24-05-09
    Leeftijd : 34
    Woonplaats : Hoksebargn

    Gaarne in team bravo te kijken, team bravo :P Empty Re: Gaarne in team bravo te kijken, team bravo :P

    Bericht  lex wo okt 07, 2009 9:10 am

    die is er al, maar aangezien er meestal over dat topic heen gekeken... dus vandaar dat ik em hier doe Teun Wink
    Kreje
    Kreje
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 226
    Join date : 14-05-09
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : Rijssen

    Gaarne in team bravo te kijken, team bravo :P Empty Re: Gaarne in team bravo te kijken, team bravo :P

    Bericht  Kreje wo okt 07, 2009 10:11 am

    Robert schreef:en ik vind dat de scheiding op het forum een beetje jammer (Bravo en whisky) is en dat er wel een forum moet komen waar alleen leden op kunnen komen Razz. We zijn tenslotte wel 1 team en het is niet zo dat we geheime informatie voor elkaar moeten hebbe :S

    Is gewoon puur dat we tijdens de training niet elkaar tegen komen omdat we elkaars tactieken zien

    Wordt vrij weinig gebruik van gemaakt via beide kanten
    kneusteun
    kneusteun
    moderator
    moderator


    Aantal berichten : 170
    Join date : 17-05-09
    Leeftijd : 38
    Woonplaats : Enschede

    Gaarne in team bravo te kijken, team bravo :P Empty Re: Gaarne in team bravo te kijken, team bravo :P

    Bericht  kneusteun wo okt 07, 2009 10:44 am

    lex schreef:die is er al, maar aangezien er meestal over dat topic heen gekeken... dus vandaar dat ik em hier doe Teun Wink

    Ik doel meer op een gesloten topic voor teammembers.
    Dus bravo en wiskey samen. En dat niet iedereen kan kijken die er nix te zoeken heeft.
    lex
    lex
    Newbie
    Newbie


    Aantal berichten : 136
    Join date : 24-05-09
    Leeftijd : 34
    Woonplaats : Hoksebargn

    Gaarne in team bravo te kijken, team bravo :P Empty Re: Gaarne in team bravo te kijken, team bravo :P

    Bericht  lex wo okt 07, 2009 10:45 am

    kneusteun schreef:
    lex schreef:die is er al, maar aangezien er meestal over dat topic heen gekeken... dus vandaar dat ik em hier doe Teun Wink

    Ik doel meer op een gesloten topic voor teammembers.
    Dus bravo en wiskey samen. En dat niet iedereen kan kijken die er nix te zoeken heeft.
    ok foutje van mijn kant! is inderdaad ook een goed idee Smile

    Gesponsorde inhoud


    Gaarne in team bravo te kijken, team bravo :P Empty Re: Gaarne in team bravo te kijken, team bravo :P

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo sep 18, 2024 7:50 pm