paintball warriors forum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

warriors forum


2 plaatsers

    Shoot-in 17 mei 2009 Troubleshooters Emmen

    Kreje
    Kreje
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 226
    Join date : 14-05-09
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : Rijssen

    Shoot-in 17 mei 2009 Troubleshooters Emmen Empty Shoot-in 17 mei 2009 Troubleshooters Emmen

    Bericht  Kreje zo mei 17, 2009 11:50 am

    Bij deze een verslagje van de open dag van Troubleshooters Emmen!

    Het is zondag morgen en de wekker gaat af om 7:30. met een zere kop van de dag er voor kom ik uit bed met Troubleshooters Emmen in me hoofd. met de oogjes half open gaan de gordijnen los en het Regent Crying or Very sad maar ondanks de regen had ik nog steeds paintball in me gedachten.
    mooi weer of slecht weer deze jongen zou gaan paintballen, tot dat ik me telefoon nakeek. 1 oproep gemist, het was robert zijn nummer. hij had gebeld om te zeggen dat hij niet ging paintballen vanwege het weer. Surprised
    na een paar omhaal pogingen te hebben gedaan wou hij niet mee, Thijs die ook mee ging om te spelen maar opgebeld kijken of hij wel wou. Thijs had wel zin om te spelen dus vertrokken we naar Emmen Cool.
    Onderweg een paar druppeltjes tegen gekomen en daar bleef het ook bij sunny .
    1 maal aangekomen in Emmen reden we het aangegeven terrein op van Troubleshooters. Het feest kon beginnen na ons in te hebben geschreven en een doos paint ingekocht te hebben. liepen we naar de baan,de baan zag er groot en ontzettend stoer uit. ruim aan Schotten, beplanting en hoog gras.
    Nog even kennis maken met ons team, konden we beginnen 1e potje ging erg snel na ongeveer 10 minuten was de ronde al voorbij. 2 potje duurde langer iedereen was weer een beetje ingekomen bounce .
    na een aantal potten te hebben gespeeld werd er een pauze in gelast en kon er gegeten worden. Je kon een keuze maken uit de frituur lijst die best uitgebreid was. onder het eten vloeide de paintball talk over de tafel, ik kwam in gesprek met 1 van de jongens van Centurio deze was erg goed te spreken over de open dag van Oldenzaal, ook was hij erg geïnteresseerd in mijn scope na een tijdje praten heb ik hem de scope verkocht. na het eten kon de volgende potten weer gespeeld worden, dit ging erg leuk en sportief. Na een aantal potten te hebben gespeeld gingen we capture the flag doen.
    je kon merken dat iedereen hier erg ze best ging doen omdat hier veel punten mee te behalen viel.na een paar minuten waren de meeste het veld afgeschoten en was ik nog met 3 andere team genoten in het veld. het andere team zat nog met 2 spelers in het veld en gingen wij vol vertrouwen op de 2 af.
    het eerste team genootje was er uit geschoten nadat hij de eerste van de 2 heeft uitgeschakeld. Het was nu 2 tegen 1 en het werd er niet makkelijk op die 1e jongen wat er nog in zat was ontzettend goed en was moeilijk te pakken te krijgen. dan maar voor de vlag.
    met de vlag in de hand al rennend naar ons fort,hadden we gewonnen. dit was ook de laatste pot wat gespeeld werd. na de spullen hebben opgeruimd gingen we nog even naar de kantine voor de prijs uitreiking.
    Ons team had gewonnen en kregen we allemaal een golden medal king .
    dit was ook gelijk het einde van de dag. Ik heb ontzettend genoten en fijn gespeeld op hun open dag, De volgende open dag van hun zal ik er zeker weer zijn cheers.


    Laatst aangepast door Kreje op zo mei 17, 2009 3:43 pm; in totaal 3 keer bewerkt
    kneusteun
    kneusteun
    moderator
    moderator


    Aantal berichten : 170
    Join date : 17-05-09
    Leeftijd : 38
    Woonplaats : Enschede

    Shoot-in 17 mei 2009 Troubleshooters Emmen Empty Re: Shoot-in 17 mei 2009 Troubleshooters Emmen

    Bericht  kneusteun zo mei 17, 2009 3:18 pm

    Ja helaas was ik er niet bij.
    Blijft een geweldig veld!
    Volgende keer moeten we eigenlijk met ze allen gaan!!!

    Ik hoorde al dat er eentje was wezen zwemmen Razz
    Kreje
    Kreje
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 226
    Join date : 14-05-09
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : Rijssen

    Shoot-in 17 mei 2009 Troubleshooters Emmen Empty Re: Shoot-in 17 mei 2009 Troubleshooters Emmen

    Bericht  Kreje zo mei 17, 2009 3:29 pm

    Ja klopt jah Surprised kerel was zeik nat en dan nog af geschoten worden Razz

    Gesponsorde inhoud


    Shoot-in 17 mei 2009 Troubleshooters Emmen Empty Re: Shoot-in 17 mei 2009 Troubleshooters Emmen

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu do sep 19, 2024 11:01 am