Onwijs gaaf ding als je het mij vraagt!
http://www.boblongdirect.com/index.php?option=com_content&task=view&id=107&Itemid=121
techpb heeft er ook een review van:
https://www.youtube.com/watch?v=mvU9oAgptVA
omdat hij dat leuk vind xD ik zelf haal eind 2010 wss ook wat nieuws gewoon omdat ik dan idd kwaliteit van dm enzo wil ik zelf haal wss een ego of een vice tegen die tijd... dm7 en 9 zit wel wat verschil tussen, wel minimaal xD klein beetje andere body en een andere reg geloof ik... maar die hyper 3 kun je ook los kopen zeker vet dingetje teun hoezo over 10 dagen? gekocht via da intarwebz ofzo? zo ja: houd rekening met import kosten en belasting hekneusteun schreef:Idd DM7, het verschil in DM7 tm 9 scheen weinig verschil in te zitten.
Is tweedehands en voor 225 vond ik wel leuk prijsje!
Maar waarom zou je weer wat nieuws halen??? bevalt PMR niet? of geld teveel?
aparts? shoebox shockertje mssn? lekker lomp enzo XDkneusteun schreef:Nou is tweedehands, maar kreeg net door dat ie waarschijnlijk al verkocht is :S
Dus weer opnieuw opzoek naar iets apart's
techpb hoer! moest idd wel donders goed hoppertje wezen voor t geld wilde em ook gaan bestellen als backup voor de prophecykneusteun schreef:In ieder geval net ff een halo too besteld.
ik bedoelde dr verder ook niks mee! was gewoon ff gaintje xD heeft gladi dat ding zo snel binnen ja? :O misschien dat ik idd ook gek doe en 1 bestel...kneusteun schreef:Meer gedaan omdat de goedkoopste hopper is die aan mijn eisen voldoet.
Aankomende zondag ligt ie op me te wachten in almere.
pmr airforce1 lenen? moej alleen zelf nog ff fles dr an knuppe hopper etc krijg je dr bijkneusteun schreef:Baal alleen dat ik nog geen andere marker heb voor woodcup
nee ik meen et teun! zeg t maar, dan leg ik em voor je klaar! gaarne voor 12 uur laten weten ga morgen namelijk op vakantie!kneusteun schreef:haha zou wel chill zijn, maar moet maar ff nog met tippy doen.
word dat ding ook keer goed afgeragt! bps limit is 10 ofzo toch?kneusteun schreef:Als het mag zou ik er wel een potje mee willen spelen, kan ik gelijk kijken of een eventuele dye me gaat bevallen. Maar alleen als je het chill vind.
lex schreef:word dat ding ook keer goed afgeragt! bps limit is 10 ofzo toch?kneusteun schreef:Als het mag zou ik er wel een potje mee willen spelen, kan ik gelijk kijken of een eventuele dye me gaat bevallen. Maar alleen als je het chill vind.
edit: 15 bps zie ik net! ik zet em op 14,nogwat
kevin weet em inderdaad terug te regelen ik heb em beetje hoog afgesteld ivm de "pro" teams... die zullen ook tegen de limiet aanzitten... hij staat op psp 3shot met 14,49bps dr zitten batterijen bij voor het geval t nodig is ze te vervangen 2 9 volts bij de pmr en 4 aa's voor de prophecy ook bevat de prophecy dus al batterijen xDkneusteun schreef:lex schreef:word dat ding ook keer goed afgeragt! bps limit is 10 ofzo toch?kneusteun schreef:Als het mag zou ik er wel een potje mee willen spelen, kan ik gelijk kijken of een eventuele dye me gaat bevallen. Maar alleen als je het chill vind.
edit: 15 bps zie ik net! ik zet em op 14,nogwat
Ok chill, mag ook rustig wat lager....
Ik neem aan dat dat instellen bij kevin ook wel bekend is?
Thnx in ieder geval, ben benieuwd hoe het speelt, vond de G3 ook wel lekker rippen.
|
|